NOVIDADES

NOVIDADES
Consulta neste Padlet as novidades da nosa biblioteca.

mércores, 20 de abril de 2016

SEMANA DO LIBRO NO NOSO BLOG. SABEDES QUE ...

...?




"Carapuchiña Vermella" é unha lenda popular francesa que sempre se transmitiu na fala da xente para educar aos nenos sobre os perigos da vida.


Este é o Castillo Lohr onde vivíu a verdadeira Blancaneves.

O conto de Blancanieves está baseado na vida dunha muller chamada Maria Sophia Margaretha Catharina von Erthal, isto sábese grazas á investigación do Dr. Karlheinz Bartels sobre o conto de Blancanieves e os Sete Ananitos. O lugar onde ocorre todo é a Franconia alemá chamada Lohr, o sitio que viu nacer, en 1729 á verdadeira Blancanieves.




Alicia no país das marabillas


Lewis Carroll, desde a xanela da súa oficina podía ver a unhas nenas nun xardín, eran Alicia Liddell e as súas irmás, Lorina e Edith. Mantivo amizade coas nenas, en especial con Alicia e nesta inspirouse para escribir a súa obra Alicia no Pais das Marabillas.
Os sombrereros tolos realmente existían. Na elaboración dos chapeus de copa utilizábase pintura de chumbo e elementos como o mercurio e os sombrereros da época estaban expostos a inhalar isto, a longo prazo desenvolvían principios de toxemia.




O nome de Oz (libro O mago de Oz) xurdiu mentres o autor miraba os organizadores dun arquiveiro: da Á a N e da O á Z.


Estas son só algunhas das curiosidades que hai sobre libros. Como vedes detrás de cada historia que lemos sempre hai unha anécdota, unha casualidade, un acontecemento ... que lle da pé á escritora ou escritor a escribir unha historia, a poñer un título.




"Carapuchiña Roja" es una leyenda popular francesa que siempre se transmitió en boca de todos para educar a los niños sobre los peligros de la vida. 


                                  Este es el Castillo Lohr donde vivíu la verdadera Blancaneves.

El cuento de Blancanieves está basado en la vida de una mujer llamada Maria Sophia Margaretha Catharina von Erthal, esto se sabe gracias a la investigación del Dr. Karlheinz Bartels sobre el cuento de Blancanieves y los Siete Enanitos. La locación donde ocurre todo es la Franconia alemana llamada Lohr, el sitio que vio nacer, en 1729 a la verdadera Blancanieves.



                                                   Alicia en el país de las maravillas


Lewis Carroll, desde la ventana de su oficina podía ver a unas niñas en un jardín, eran Alicia Liddell y sus hermanas, Lorina y Edith. Mantuvo amistad con las niñas, en especial con Alicia y en esta se inspiró para escribir su obra Alicia en el Padres de las Maravillas.
Los sombrereros locos realmente existían. En la elaboración de los sombreros de copa se utilizaba pintura de plomo y elementos como el mercurio y los sombrereros de la época estaban expuestos a inhalar esto, a largo plazo desarrollaban principios de toxemia. 



El nombre de Oz (libro El mago de Oz) surgió mientras el autor miraba los organizadores de un archivero: de la A La la N y de la Lo a la Z.


Estas son sólo algunas de las curiosidades que hay sobre libros. Como veis detrás de cada historia que leemos siempre hay una anécdota, una casualidad, un acontecimiento ... que le de la pie a la escritora o escritor a escribir una historia, a poner un título.

Ningún comentario:

Publicar un comentario