NOVIDADES

NOVIDADES
Consulta neste Padlet as novidades da nosa biblioteca.

xoves, 29 de setembro de 2016

AS NOSAS LETRAS.

O texto pertence ao conto " As Tundas do corredor", do escritor Agustín Fernández Paz. Podedes disfrutar de toda a historia. ¿ Como?. Pois vindo á biblioteca a buscalo.


No corredor da miña casa viven as tundas. Polo día non se ven, pero pola noites saen todas e arman un rebumbio de mil demos.¿Mete medo ir por alí cando está escuro!
E son eu a única que sabe delas. O resto da familia parece coma se non soubese nada do que ocorre no corredor da nosa casa.
Meu pai nin tempo ten, que anda todo o día fóra, traendo e levando a morea de papeis que enchen a súa carteira,
Miña nai vive perdida entre lápises e pinceis. E anda decote angustiada coa idea de que ten que rematalos debuxos para o novo libro que lle encargaron.
Meu irmán Xabier está moi ocupado cos estudios e nin caso me fai. E Beba a pequena, pasa o tempo explorando todos os recunchos da casa, á procura de cousas que romper.
Pero eu sei que o corredor da miña casa está invadido polas tundas.
¿Calquera se atreve a pasar de noite por alí!


E vós, tedes tundas no corredor da vosa casa?

Pero, que son as tundas?







Ningún comentario:

Publicar un comentario