NOVIDADES

NOVIDADES
Consulta neste Padlet as novidades da nosa biblioteca.

xoves, 2 de xuño de 2016

VENRES DE POESÍA

MOITÍSIMAS GRAZAS A TODOS E TODAS AS POETAS POR PARTICIPAR NESTE XOGO POÉTICO. ESTOU SEGURA QUE A MANUEL MARÍA LLE ENCANTARÍAN OS VOSOS POEMAS, A NÓS, GUSTÁRONNOS MOITO.








O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Chifra como o vento
ou coma un furacán,
verde como un fento
é feliz como un can!

                                                   Diego Alonso Varela 4ºA



O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Soa como os paxaros
é azul como o mar,
teñoo gardado no peto
para cando saioo xogar.

                                               Mariam Cristian 4ºA





O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Coas súas cores chifradas
ledas e de cor.
O meu chifre, que chifrado,
está o meu chifre chifrador.

                                         Yago Agra 4ºA




O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Eu teño un chifre divertido.
Eu teño un chifre bailador,
tan estudioso e tan pouco aburrido
tanto que mola un montón.

                                                    Saray Sánchez. 4ºA


O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Son feliz co meu chifre,
tanto que me pon chifrado.
Se a ti non che gusta,
gustarache o chifrón.

                                               Alex Salgado 5ºB



O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Eu son o chifre chifreiro
que tano chama a atención
e da tanta emoción
cando sae o sol.
Eu son o chifre chifreiro,
eu son o chifre chifrón.

                                                 Santi. 4ºA



O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

O meu chifre chifreiro
me gusta un montón,
o meu chifre chifreiro
mola mogollón.


                                                          Alejandro Espiñeira. 4ºA


O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.


Chifre chifreiro chifrón,
o toca o señor barrigón,
que non presta atención,
e non ten moita razón.

                                        Anthony 4ºA


O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.


Ti tes un chifre chifreiro,
un chifre chifrón, 
eu teño un chifre,
que mola mogollón.

                                                          Alejandra González. 4ºA



O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Mola moito
a todos lles gusta
O meu chifre chifrón
que é o mellor
e mola mogollón.

                                                                      Racula Nicoleta Constantin 4ºA


O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.


Eu o toco sen parar
pola noite e pola mañá
a xente dí que teño que tocar, 
pero non sei en que lugar.

O meu chife Pepe
é moi alegre.
O meu chifre Adrián
é moi lacazán.

                                                               Carla Estraviz Suárez 4ºA


O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Que a todos chama a atención
Meu chifre é o mellor,
atrae a bolboretas da cor do sol
e frores vermellas con brillo e cor.


Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.


Meu chifre, meu chifre,
que chifra sen parar
que cando estás triste
o meu chifre trae alegría no ar.

                                                        Natalia Snachez Sampedro. 5ºB



O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

É algareiro e moi preguiceiro
pita sen parar,
e a todos fainos mal.


Pero é o meu chifre,
un chifre chifrón
algareiro e preguiceiro,
o meu chifre é o mellor.


Ë o meu amigo,
é o meu chifre chifrón,
quérolle moito
sempre dándolle amor.

                               Yonata B.M 5ºB


O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Eu teño un chifre chifreiro
eu teño un chifre chifrón
que a todos o día alegra
a todos con amor.

                                 Samad Arif 5ºB



O CHIFRE

Eu teño un chifre chifreiro.
Eu teño un chifre chifrón,
tan chifrador e algreiro,
que a todos chama a atención.

Ti tes un chifre chifrador
que mo mercaches na feira
Que resoa na aldea enteira
o seu asubío!

Eu tiña un chifre de verdade
era un chifre verdadeiro
non quería que chifraras da palla
nen de casca de salgueiro!

Eu daba ordes co meu chifre,
andaba a ordenar nos chifraros.
Que floreceran as frores
que chiaran os paxaros!
Que madurasen as cerdeiras
as figueiras e as maceiras!
Que viñesen ben cargados
de xoguetes os Reis Magos!

                                              Diego Leivas5ºB







1 comentario:

  1. ¡Molan moito! Os poemas de 5º son largos e bos,aunque os de 4º non se quedan cortos.

    ResponderEliminar